کشف کلاهبرداری میلیاردی در مازندران/ کلاهبرداران حرفه‌ای اهل خراسان رضوی و البرز بودند

کشف کلاهبرداری میلیاردی در مازندران/ کلاهبرداران حرفه‌ای اهل خراسان رضوی و البرز بودند

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان با درج آگهی فروش غلات در یکی از شبکه‌های مجازی با استفاده از خطوط ارتباطی جعلی و جلب اعتماد مالباختگان از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

سردار میرزایی،خاطرنشان کرد: پس از پی‌جویی‌های فنی مأموران 2 کلاهبردار حرفه‌ای اهل استان‌های خراسان رضوی و البرز که در شهرستان قائمشهر سکونت داشتند را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل آنان که به صورت استیجاری در آن سکونت داشتند چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم‌کارت با نام‌های مختلف کشف شد.

وی، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به کلاهبرداری از 11 نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ 18 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان بابیان این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: در معاملات تجاری و خرید و فروش کالا در فضای مجازی و حقیقی مراقب افراد شیاد و کلاه‌بردار باشند و در خریدهای اینترنتی حتماً از سایت‌های مجاز استفاده کنند.

اخبار مرتبط

جعل و کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی در ساری کشف شد

انهدام باند کلاهبرداری با روش کپی کارت بانکی

کلاهبرداری میلیاردی با آگهی جعلی در قائم شهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha